14 lutego 2011

„Gabinetowe Walentynki”



     W Polsce jest to stosunkowo nowa tradycja. Dotyczy głównie młodych ludzi, którzy okazują sobie zainteresowanie przesyłając śliczne kartki. I niektórzy starsi wiekiem też świętują ten dzień potwierdzając swoje niezmienne uczucia. To jednak nie tylko Dzień Zakochanych, to także dzień uśmiechu i wzajemnej serdeczności. Przeżyłam jednak dzisiaj szok! Zdarzyło się to po raz pierwszy. Nie wiedziałam bowiem, że jest to również dzień „miłości okazanej swojemu dentyście”. Dzieci znosiły mi serduszkowe laurki, które z pietyzmem przypinałam do tablicy w gabinecie. Było mi smutno, bo w podzięce miałam dla nich tylko kolorowe naklejki z napisem „Dzielny Pacjent”, ale maluchy cieszyły się z nich tak, jak ja z owych cudownych laurek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz